Gümnaasiumiõpilasel võiks kodus olla arvuti (soovitavalt mikrofoni ja kaameraga).
Arvutit on vaja õppetööde koostamiseks/esitamiseks (näiteks UPT koostamiseks).
(Koolis on õpilastele õppetööde tegemiseks 2.korrusel õpilaste arvutinurk)
JG10 | JG11 | JG12 | |
Keemia | Õppevahendid: - paks (96 lehte) ruuduline kaustik, - õpimapi kaaned, - kiletaskud (10 tk) - must või sinine pastapliiats, - värvipliiats või marker, - harilik pliiats ja kustukumm | Õppevahendid: - võimalik jätkata vanasse kaustikusse, - õpimapi täiendamine | Õppevahendid: - võimalik jätkata vanasse kaustikusse, - õpimapi täiendamine |
Matemaatika | Ruuduline kaustik/vihik, kirjutusvahendid (must või sinine pastapliiats, mõni värvipliiats/vildikas), joonestusvahendid (harilik pliiats, kustutuskumm, joonlaud, nurklaud, sirkel, mall, jms), mitteprogrammeeritav taskuarvuti (taskuarvuti võiks võimaldada arvutamist harilike murdudega - nupp [A b/c] või analoogne); Ruudulised A4 ja/või A3 paberid. A4 kaaned köitmiseks, A4 kiletaskud. | Ruuduline kaustik/vihik, kirjutusvahendid (must või sinine pastapliiats, mõni värvipliiats/vildikas), joonestusvahendid (harilik pliiats, kustutuskumm, joonlaud, nurklaud, sirkel, mall, jms), mitteprogrammeeritav taskuarvuti (taskuarvuti võiks võimaldada arvutamist harilike murdudega - nupp [A b/c] või analoogne); Ruudulised A4 ja/või A3 paberid. A4 kaaned köitmiseks, A4 kiletaskud. | Ruuduline kaustik/vihik, kirjutusvahendid (must või sinine pastapliiats, mõni värvipliiats/vildikas), joonestusvahendid (harilik pliiats, kustutuskumm, joonlaud, nurklaud, sirkel, mall, jms), mitteprogrammeeritav taskuarvuti (taskuarvuti võiks võimaldada arvutamist harilike murdudega - nupp [A b/c] või analoogne); Ruudulised A4 ja/või A3 paberid. A4 kaaned köitmiseks, A4 kiletaskud. |
Füüsika õp Julia | Joonlaud, harilik pliiats, pastapliiats, kalkulaator, ruuduline kaustik, ruuduline paber A4 | Joonlaud, harilik pliiats, pastapliiats, kalkulaator, ruuduline kaustik, ruuduline paber A4 | Joonlaud, harilik pliiats, pastapliiats, kalkulaator, ruuduline kaustik, ruuduline paber A4 |
Geograafia õp Monika | - paks (96 lehte) ruuduline/jooneline kaustik, - värvilised pliiatsid/vildikad - joonlaud | - paks (96 lehte) ruuduline/jooneline kaustik, - värvilised pliiatsid/vildikad - joonlaud | - paks (96 lehte) ruuduline/jooneline kaustik, - värvilised pliiatsid/vildikad - joonlaud |
Inglise keel õp Anna | 96 lk vihik ja kaust töölehtede ja kirjalike tööde jaoks | ||
Vene keel võõrkeelena õp Jelena M | jooneline kaustik, kiletaskud töölehtede/kirjalike tööde jaoks, harilik pliiats, pastapliiats, värvilisi kirjutusvahendeid | jooneline kaustik (võib jätkata), kiletaskud töölehtede/kirjalike tööde jaoks, harilik pliiats, pastapliiats, värvilisi kirjutusvahendeid | jooneline kaustik (võib jätkata), kiletaskud töölehtede/kirjalike tööde jaoks, harilik pliiats, pastapliiats, värvilisi kirjutusvahendeid |
Ajalugu õp Leigi | 96 lk kaustik, kaust või kiletaskud töölehtede/kirjalike tööde jaoks | 96 lk kaustik, kaust või kiletaskud töölehtede/kirjalike tööde jaoks | 96 lk kaustik, kaust või kiletaskud töölehtede/kirjalike tööde jaoks |
Eesti keel õp Dea | kaustik või õpimapp, praktilise eesti keele kursuste ajal töövihik, kirjutusvahendid | kaustik või õpimapp, praktilise eesti keele kursuste ajal töövihik, kirjutusvahendid | kaustik või õpimapp, praktilise eesti keele kursuste ajal töövihik, kirjutusvahendid |
Kehaline kasvatus (P, T) | Sise- ja välisspordiriided; sise- ja välisspordijalatsid; võimalusel suusavarustus | Sise- ja välisspordiriided; sise- ja välisspordijalatsid; võimalusel suusavarustus | Sise- ja välisspordiriided; sise- ja välisspordijalatsid; võimalusel suusavarustus |
Inimeseõpetus õp Keitlyn | õpimapp, kiletaskud | x | x |
Kirjandus õp Dea | "Kirjandusteose analüüs ja tõlgendamine" 1 Remarque’i või Hemingway romaan Salingeri “Kuristik rukkis” või 1 kaasaegne noorsooraamat 1 teos õpilase valikul (täpsustame tunnis) 1 luulekogu „Pärimus ja kirjandus" Tammsaare “Põrgupõhja uus Vanapagan” Kivirähk “Rehepapp” või “Mees, kes teadis ussisõnu” Tammsaare “Juudit” või Sophokles “Kuningas Oidipus” 1 teos õpilase valikul (täpsustame tunnis) katkendid “Kalevipojast”, Faehlmanni müütilised muistendid | Soovituslik: 11. klass kursus „Identiteet ja eesti kirjandus” | 12. kl I kursus 1 Franz Kafka või Herman Hesse romaan või Knut Hamsuni „Maa õnnistus”; Mihhail Bulgakovi „Meister ja Margarita” või Vladimir Nabokovi „Lolita”; 1 August Mälgu või August Gailiti või Bernard Kangro või Arved Viirlaiu romaan; Jaan Krossi või Mats Traadi või Viivi Luige romaan.
12. kl II kursus 1 Andrus Kivirähki või Emil Tode/Tõnu Õnnepalu või Indrek Hargla romaan; 1 Sofi Oksaneni romaan; 1 teos uuemast maailmakirjandusest; 1 eesti nüüdisluulekogu. |
Kirjandus õp Maie | 10. KLASS 1. KURSUS „Kirjandusteose tõlgendamine ja analüüs“ P. Vallak „Rahapada“ (tunnis) E. Hemingway „Vanamees ja meri“ (80 lk)/ E. M. Remarque „Läänerindel muutuseta“(170 lk) J. Liivi luulet (tunnis) A. H. Tammsaare „Tõde ja õigus“ kas 1. või 4. osa või „Põrgupõhja uus Vanapagan“ (210 lk)
2. KURSUS „Kirjandus antiigist 19. sajandini“ Homeros „Odüsseia“ katkend (tunnis) P. Merimee “Carmen“ (40 lk) / “Colomba“ (100 lk) W. Shakespeare´i sonetid (tunnis) E. Vilde „Mäeküla piimamees“ (150 lk) | 11. B KLASS „KIRJANDUSE PÕHILIIGID JA -ŽANRID“ Eesti luulet (kirjanduslike rühmituste liikmed – ümberpööratud klassiruum) H. Balzac „Isa Goriot“ (120 lk)/ G. Flaubert „Madame Bovary“/ M. Shelley „Frankenstein“ A. Tšehhovi novelle (tunnis) K. Ristikivi 1 teos („Nõiduse õpilane“, „Rohtaed“, „Hingede öö“ vm) 7 teost on koolis | 12. A KLASS „20. SAJANDI KIRJANDUS“ A. Camus/Th. Mann novell (tunnis) H. Hesse „Siddhartha“/“Stepihunt“ või S. Fitzgerald „Suur Gatsby“ Eesti pagulasluulet (1 autor, ümberpööratud klassiruum) J. Kross „Keisri hull“/ „Wikmani poisid“ vm teos
12. A KLASS „UUEM KIRJANDUS“ E. Tode „Piiririik“ või sarjast „Minu …“ 1 teos A. Baricco 1 teos (näit. „Siid“ või „Novecento“ ) S. Oksanen „Puhastus“ vm teos P. Coelho 1 teos (näit. „Alkeemik“, „Veronika otsustab surra“ vm) |
Nimekiri on täiendamisel.